En ny...

blogg. Jaha, da sitter jag har ingen med en ny blogg. Har insett att det har en hima tid att skicka en massa mail till alla om vad jag hittar pa har nere pa andra sidan jordklotet!

Kan borja  med att beratta att min dator med "fried" i en thounderstorm for nagon vecka sedan, det ar resulatatet till att jag inte har vara kara svenska bokstaver. Forhoppningsvis far jag tillbaka den imorgon. Men det ar ett jakla klydd eftersom den har svensk/europesk standard, sa de har inte de atta programmen har. Ja, sa ar det nar man ar isolerad pa en o mitt ute i ingenstans.

Nu ska jag forsoka designa bloggen lite finare!
A.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon:)

2008-05-08 @ 06:21:27
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0