Fredag

Antligen fredag! :)
Igar var jag forsta dagen pa jobbet. Fick min fina jobbutstyrsel med shorta, svarta jeans, keps och skarp. Borjar forsta dagen pa tisdag. Det ska verklige bli riktigt kul! Senare pa tisdagkvall ska jag hamta J pa flygplatsen. Har inte traffat henne pa evigheter, sa det ska bli hur kul som helst. vet inte hur lange hon stannar, men hon ar valkommen att stanna hur lange hon vill.

Idag har jag lamnat in min sista assignment, sa nu ar det bara tentorna kvar om en och en halv vecka. Eftermiddagen spenderade jag hos frisoren. Klippte snedlugg och topparna och gjorde aven blonda slingor. Efter min senaste missfargning av haret var detta en bra uppfraschning. Ar for en gangs skull riktigt nojd!
Pratade aven med mamma nu i eftermiddags. De maste kopa min nya dator hemma och jag har lagt order pa den rosa SONY laptopen som kom ut for inte sa langesen. Hade garna haft min dator nunununu! Hr varit utan min laptop i over en och en halv manad nu. Ur trakigt! Skulle garna kopt en ny har, men da far jag int det svenska alfabetet vilket suger hart!

Ikvall blir en ratt lugnkvall. Ska over till Flat66 och dricka mysiga drinkar. Relativt lug helg framfor mig. Det var ett bra tag sedan jag satt en kvall hos grannen. Det ar alltid lika kul! Ikvall blir det Mohitos som ar tillagade av var egen bartender Lene. En helt underbar perfekt bartender.

Imorgon har jag bestamt att jag ska boka min och S's Baliresa. Kan inte vanta! Det kommer bli sa kul!'

Dags for mig att kila och gora kycklingtacos!

A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0