Onsdag.

Godmorgon.
Annu en god frukost, idag i Flat 66 med M&D. D hade kopt bullar och cruassanter med lite philadelphia och marelad. Sitter fint en morgon som den har. J kom igar och jag ska snart visa hemma hur vi handlar mat har. Med andra ord kor kundvagnen hela vagen hem fran affaren in i koket. Ett helt underbart pahitt! Annars kommer det bara bli en massa pluggande resten av dagen. Laser, laser och laser, men det kanns som om jag inte hinner med tillrackligt! Men far val fortsatta. Har iallafall bestamt med en person i varje grupp jag har varit med i att plugga tillsammans med dem minst en dag. Sa det kommer forhoppningsvis att hjalpa mig.


A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0