Tisdag.

Ibland vet man inte vad som hander...

I sondags kom M over med en flaska mouserande vin som vi drack till maten jag hade lagat. Allt var som planerat efter det. Mer an att vi borjade dricka lite val mycket fore maten stod pa bordet. far reda pa de mest skumma saker som forsegar hemma i Sverige. Att S t ex sov i min sang forra helgen. Man borjar undra! Sen kom M pa att hon har lite mer vin hemma. Kvallen slutade med 4 flaskor vin, 1,5 flaskor Absolut och 1 flaksa kaluha. Pa tre tjejor. Si sadar en sondags kvall nar vi sk ta det lugnt for att vara kapabla till att plugga till tentorna nasta vecka. Gosh!

Hela mandagen som skulle gatt till studier gick till nagot helt annat. Akte in till Perth med M och hamtade upp min grillade dator, at lunch och sen somnade valdigt gott i min sang. Kan inte pasta att jag madde jatte bra.

Idag var forsta dagen pa jobb. Alskar verkligen mitt nya jobb. Har inte haft sa kul pa valdigt lange! Ser fram emot alla kommane dagar som jag ska jobba dar!

Nu maste jag kila. J ringde och sa att hon sitter i bilen. Sa far snart bege mig ut och mota hemma.


A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0